Vážení obchodní partneři,
v Advantu si velmi vážíme našeho obchodního vztahu. Snažíme se poskytovat vynikající služby při zachování cenově konkurenceschopné politiky. Jako poskytovatel Výplaty kdykoliv nejsme ryze softwarová společnost, ale současně jednáme jako poskytovatel bezúročného financování. Z toho plyne, že do spolupráce vkládáme znatelné finanční prostředky a jako řádný hospodář musíme dbát na zodpovědné řízení těchto prostředků. Tato Směrnice o řízení pohledávek z obchodních účtů zajišťuje transparentní, férové a běžné tržní postupy, které následujeme a zde s vámi sdílíme.
1. Včasné vystavování dokladů
- Všechny faktury a zápůjčky poskytnuté obchodním partnerům v tomto dokumentu označujeme jako pohledávky
- Pohledávky vystavujeme včasně a odesíláme v termínu, na kterém jsme se společně domluvili
- Platební podmínky dohodnuté v obchodních smlouvách budou také uvedeny na daňových dokladech nebo na podkladech pro splacení provedených plateb
2. Upomínky a komunikace
- Prvním kontaktem je samotné odeslání daňového dokladu nebo podkladu pro splacení provedených plateb
- Pokud pohledávka zůstane nezaplacena více než 3 dny po splatnosti, odesíláme upozornění
- Počínaje 5. dnem po splatnosti odesíláme oznámení, ve kterém informujeme o tom, že začínáme účtovat zákonný úrok z prodlení
- Jestliže platba zůstane po splatnosti po dobu 25 dnů, oznamujeme vám, že se blíží termín případného ukončení poskytování služby
- Počínaje 30. dnem po splatnosti odesíláme oznámení, ve kterém informujeme o přerušení poskytování služby vašim zaměstnancům
- Veškerá komunikace je prováděna elektronicky skrze mailové zprávy adresovaní kontaktní osobě
3. Účtování zákonného úroku z prodlení
- Pokud pohledávka zůstane nezaplacena více než 5 dní po splatnosti, začínáme účtovat denní úroky z prodlení v souladu s platnými zákony a předpisy
- Úroky z prodlení budou vyúčtované na následující faktuře
4. Ukončení služby
- Vyhrazujeme si právo ukončit poskytování služeb, pokud pohledávka zůstane nezaplacena více než 30 dní po splatnosti
- Ukončení poskytování služeb je považováno za krajní řešení, které rozhodně není v zájmu Advanta
5. Proces vymáhání pohledávek
- Pokud pohledávka zůstane nezaplacena více než 60 dní po splatnosti, vyhrazujeme si právo zahájit proces vymáhání pohledávek s třetími stranami za účelem vymáhání dlužné částky
6. Řešení výjimečných situací:
- V případě mimořádných okolností, které mohou ovlivnit platbu pohledávky, vás vyzýváme, abyste se obrátili na náš tým pro správu pohledávek co nejdříve
- Chápeme, že mohou nastat nečekané situace, a jsme ochotni spolupracovat na hledání vzájemně prospěšných řešení na individuální bázi
Tato Směrnice zajišťuje spravedlivý a transparentní přístup k řízení pohledávek při zachování našeho cenného vztahu. Tato Směrnice může být pravidelně přezkoumávána a upravována v souladu s podnikovými požadavky a právními předpisy a nemá přednost před ujednáním ve Smlouvě o spolupráci nebo poskytování služeb prostřednictvím aplikace Advanto (nebo obdobě takové smlouvy) nebo před Všeobecnými podmínkami pro užívání aplikace Advanto.
Děkujeme vám za spolupráci.
Tým pro řízení pohledávek
fakturace@advanto.cz